Geri İade ve Değişim
Umut Nissan olarak, müşteri memnuniyetini her zaman ön planda tutuyoruz. Aldığınız ürünlerden memnun kalmadığınız takdirde, geri iade ve değişim sürecini kolay ve hızlı bir şekilde tamamlamanızı sağlıyoruz. Aşağıdaki şartlar ve koşullar dahilinde geri iade ve değişim işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.
Geri İade Şartları:
- Ürünler, orijinal ambalajında ve kullanılmamış durumda olmalıdır.
- İade talebinizi, ürün teslimatından itibaren 2 iş günü içinde bize bildirmeniz gerekmektedir.
- Ürün, orijinal yedek parça olduğu takdirde iade işlemi gerçekleştirilebilir.
- İade etmek istediğiniz ürün, tarafımıza ulaştığında, ürünün incelenmesi için teknik ekibimiz tarafından kontrol edilir.
- Ürün iadesi, sadece online siparişlerde geçerlidir.
- Ürün, müşteri hatasından kaynaklanmayan bir sebeple iade ediliyorsa, kargo ücreti müşteriye aittir.
Değişim Şartları:
- Değişim işlemi, teslimat tarihinden itibaren 7 iş günü içinde yapılabilir.
- Değişim yapılacak ürün, orijinal ambalajında ve kullanılmamış durumda olmalıdır.
- İade edilen ürün ile aynı değerde veya daha düşük değerde yeni bir ürün talep edilebilir.
- Değişim işlemi, yalnızca aynı ürün kategorisindeki ürünlerle yapılabilir.
İade ve Değişim Adımları:
- İade veya değişim talebinizi bize bildirin: Müşteri hizmetlerimize telefonla veya e-posta ile başvurarak iade veya değişim talebinizi iletebilirsiniz.
- Ürün geri gönderimi: Onaylanan talebinizin ardından, ürünü belirtilen adrese geri gönderebilirsiniz.
- Ürün incelemesi: Ürün bize ulaştığında, teknik ekibimiz tarafından kontrol edilir.
- İade veya değişim işlemi: Ürün incelendikten sonra, iade veya değişim işleminiz gerçekleştirilir.
Not:
- Geri iade veya değişim işlemi, yalnızca ürünle ilgili bir hata, kusur veya yanlış gönderim olduğunda firmamız tarafından karşılanacaktır.
- Kargo ücreti, iade veya değişim nedenine göre tarafınıza yansıtılabilir.